Saturday 3 November 2012

Smart Lucky Draw

Salam dan hye allss....semoga sihat2 selalu dah sntiasa dimudahkan segala urusan harian anda semua...

Buat pengetahuan semua,skarang ni tgah rancak gilerr!!,rancak ape?Tengah rancak fenomena untuk peraduan/Lucky draw/cabutan bertuah..hehehe...(saje wat suspen sikit) Haa..skg ni tengah meletopsss peraduan Smart Lucky Draw atau name pendek die SLD yg dianjurkan oleh Penaung Group 369,CDC CDM Samiah bte Parman kerjasama Akedemi 369's Bandar Baru Selayang Hai-O Marketing Malaysia.

Ape yg best pasal SLD ni??



Grand Prize Modenas 1Malaysia (MR1)

2nd Prize   Ipad 2

3rd Prize   Blackberry

Serta 50 Hadiah Misteri Bulanan yg menarik!!

WOWW!!!


Bestkan hadiah yg diediakan?Ape tunggu lg...Jom JOIN...!!


Buat pengetahuan semua,SLD ini dilancarkan sebagai insentif yg dicipta khas untuk mereka yg ingin mencuba dan merasa sendiri kehebatan barangan Hai-O yg hampir keseluruhannya memiliki anugerah SUPERBRAND (ape pandangan anda jika barang itu superbrand?) Masyarakat sekg lebih melihat KUALITI dan ingin melihat secara langsung DEMO dan TESTIMONI itu sendiri daripada mmbeli barangan ssuka hati tanpa memikirkan risiko yg bakal mereka hadapi.

Barangan yang anda miliki di Hai-O Marketing,kami akan memberikan tunjuk ajar dan cara penggunaan produk secara professional dan detail supaya anda puas dngan apa yg anda miliki.Bak kata orang "Alah membeli,Menang memakai ;) "

Sesi penerangan Kegunaan dan kelebihan Produk kepada pengguna dan  ahli  yg  join our  contest SLD.
So,anda xperlu risau dan sepatutnya kite bersyukur kerana masih ade lg golongan yg menjage barangan ape yg kite beli,bukannya apa,supaya anda lebih memahami dan lebih confident kerana kami mementingkan KUALITI Produk dengan Pengguna.



Mmng BEST...!!!

Dihadiri dari pelbagai golongan dan peringkat umur.

Antara Produk produk yg tengah meletoppssss skg!!!

BBPlus Kolegen Paling Laris n Paling BARU (baru 2bulan dilancarkan di Malaysia) di pasaran skg...!!*smpai stok abes..mmng berbaloi dan  anda pasti nk lg n lagi selepas mencuba,gerenti punya lahh...! *kepada penggemar kolagen,anda kene cuba BBPlus ni,dah cuba pasti nak lg..

SLD ini dirasmikan oleh CDC Samiah bte Parman di Restoran Good Evening Bangkok,1Utama pada akhir bulan Ogos.*yg pegg ipad tu sape la ek..huhu..




SLD ini berlangsung sepanjang bulan SEPTEMBER-DISEMBER 2012.

Antara pemegang tiket yang telah memasukan tiket ke dalam tong SLD:








Sangat happening dan sambutan rakyat Malaysia mengenai produk Hai-O sangat2 memberansangkan..!!!

Dan yang paling best kannn.......


Ni pemenang2 cabutan SLD bulan September...


BEST kan?? beli barang leh dapat hadiah percuma lg..So tunggu ape lg???

mesti ramai yg nk tau mcm mane nk join our kempen SLD ni...mcm ni carenye;

  1. Anda perlu membuat pembelian apa2 barang yang anda minat minimum rm1500 di dalam satu resit/DPR.*Anda boleh mmbeli melalui Cash/Kad Kredit/Smart Loan  
  2. Resit yang diperolehi secara automatik membolehkan anda LAYAK menerima 1keping kupon SLD.
  3. Selepas anda memperolehi resit,anda perlu ke langkah seterusnya iaitu perlu mengisi borang/kupon SLD.*seperti gmbr dibawah

Kupon Smart Lucky Draw


4. Selepas anda melengkapkan kupon tersebut,1salinan kupon akan diberikan kepada anda untuk disimpan.1kupon lg akan dimasukkan kedalam kotak SLD dan 1kupon lg akan disimpan oleh penganjur program.Mudah kan??

5. Pada setiap bulan,akan diadakan cabutan bulanan di Akedemi 369,Bandar Baru Selayang.Kepada semua pemegang tiket,inilah hari yg ditunggu tunggu untuk cabutan SLD ni...mmng mendebarkan..!hehe

6.Dan di penghujung prgram SLD ini nnti,semua pemegang kupon akan menantikan cabutan yg paling besar iaitu cabutan Hadiah Utama seperti yg tertera di atas post ni td...*mase ni amek la gambar puas2...sape la yg bawak balik moto,ipad n blackberry ni ekk..kite tungguuuuu...sape yg bnyak masukkan tiket SLD ni,mmng TERsangat luas lah peluang die nk dpat moto tu...ape lg...jom kie fight ssme....!!

Good luck ollsss....!!!

Sebarang pertanyaan dan kepada sesiapa yg berminat untuk mengetahui dngn lebih lanjut boleh contact me:

Shaffiq
0136223522

No comments:

Post a Comment